2013. március 8., péntek

One day

A NŐNAP egy különleges nap, akár hétköznap, akár hétvége, de ezen a napon igazán érezni kell, hogy NŐK vagyunk. Én szeretem magamnak széppé tenni ezt a napot, és nem várok senkire sem, hogy eszébe jut vajon valakinek, vagy nem, hogy ma NŐNAP van. A pasik gyakran elfeledkeznek róla.
Reggel azzal kezdek, még az ágyban nyújtózkodva, hogy "Ma NŐNAP van! És ma kényeztetni fogom magamat! Ha akarsz csatlakozhatsz!" Garantálom, hogy fog csatlakozni.
Ha Én gondoskodom a magam NŐNAPI elégedettségéről, hozzáadódik a többi is, ami még szebbé teszi ezt a napomat is.

NŐNAP
egy szál tavaszi virág magamnak / szépnek lenni / nőcis cuccokban flörtölni / ajándék magamnak: apró ékszer, parfüm / koktél a barátnővel, vagy egyedül / új tavaszi lakk / napvégi kényeztetés illatos fürdőben

4 megjegyzés:

  1. Szuper ötlet! És nagyon igaz, hogy nem mástól kell várni, hogy nő napot tarthassunk! :) Boldogat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden napot széppé lehet tenni ilyen módszerrel, az ünnepeken pedig fokozni, bővíteni lehet a lehetőségeket.
      Nagyszerű lesz a napvégi visszatekintés :)

      Törlés
  2. Szuper tippek/programok! :) Nekem sajna nem éppen úgy alakult a napom, ahogy terveztem, de egy kis aprósággal én is megleptem magamat, erre minden nőnek szüksége van! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes magunk gondoskodni arról, amit szeretünk és nem másokon számon kérni, ha nem azt nyújtja, amit szeretnénk. Így jó irányúak lesznek a rezgéseink és magától jönnek a jó dolgok.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...