2013. január 4., péntek

TEEKANNE tea-teszt



Ezt a posztot kreatívniki érdeklődésére írom.

Kedvenc teáim a gyümölcs, és a különböző hangulatteák, amiből mindig veszek egy-egy doboz egyveleget, így könnyebb eldönteni, hogy melyik lesz az a csomagból, ami tényleg kedvencé válik. Legtöbbször a PickWick teákból állítanak össze mindig új kompozíciót, de most a TEKANNE is előrukkolt ilyen mixekkel. Szerencsémre!
A teákat Én csak mézzel ízesítem (egy csésze tea+1 teáskanál méz), mert szeretem, ha egy kicsit édes. De vannak olyan teák, amelyek önmagukban is fantasztikusak, az illatuk az ízük is felemelő.
Szeretek új ízeket kipróbálni, aztán megkóstoltatom a családdal is, mint kísérleti emberkékkel ( több-kevesebb sikerrel), aztán van, amit nagyadagban szerzek be a mindenkinek tetsző ízűekből, és van amit csak magamnak, mert csak Én iszom.

A TEEKANNE teák „Magic Winter” és „Word of Fruits” csomagjában lévő teák közül a számomra legfinomabb teák sorrendje:
  1. Magic Moment: különböző gyümölcsök (alma, narancs, szőlő), fahéj, hibiszkusz, csipkebogyó egy kis rum ízzel fűszerezve. Az illata és az íze is varázslatos. Ez a tea fogyott el a leghamarabb.
  2. Winter Time: szegfűszeg, fahéj és mandulakeksz ízekből igazi karácsonyi illatokat varázsol a csészébe.
Mindkét tea ízlett itthon mindenkinek. Én pedig odavagyok értük. Ezekből veszek magamnak még-még-még, a vendégeket is szívesen megkínáltam belőlük és bátran fogom ajándékozni is őket.
 
  1. Granny’s Finest: a szilva ízű gyümölcs teát a bodza-vanília íz finom hangulat teává alakítja. Magam részére vennék még belőle.
  2. Sweet Cherry: nagyon finom, igazán édes ízű, tényleg visszaadja az érett cseresznye ízét. Veszek belőle a magam részére.
  3. Fresh Orange: az intenzív narancsízesítésű tea összetevői: alma, hibiszkusz, csipkebogyó, narancshéj, szederlevél. Tényleg erőteljes narancs íze van, finom, még méz nélkül is. Vennék belőle egy egész dobozzal is a magam részére.

 A dobozokban lévő többi teafajta:

  1. Red Berries: málna és vörösáfonya ízesítésű tea piros színe is izgalmas, ugyanúgy, mint az édes cseresznyéé, és az íze is nagyon gyümölcsös.
  2. Forest Fruits:  a hagyományos erdei gyümölcsízű tea: málna, szeder, szamóca, feketeáfonya ízzel kombinált. A Pickwické és a Liptoné is hasonló ízt ad, semmi extra élvezet. De lehet, hogy csak azért, mert ezt a teafajtát már sok-sok éve iszom, és valami ütős ízre mondhatnám azt, hogy: „Na ez IGEN! Ilyen erdeit még nem ittam!” de azt a TEEKANNE-sre sem tudom mondani.
  3. Irish Cream: ez a tejszínes ízű feketetea ír whisky-vel kombinált ízvilágot ad, nekem olyan karamellás volt az íze, jó volt megkóstolni, ajándékba elfogadnám, de külön nem vennék belőle egy egész dobozzal.
  4. Earl Gray: hagyományos ízű angol fekete tea bergamott aromával klasszikus teának számít a családban. Nekem kicsit unalmas ez az íz, és nem igazán különbözik a Pickwick vagy a Lipton earl gray változatától. 

6 megjegyzés:

  1. Ó, de örülök ennek az ajánlónak, köszönöm!:) A legközelebbi vásárláskor magammal is viszem a listát és ez alapján vásárolok.

    VálaszTörlés
  2. Niki! Felhívom a figyelmedet, hogy ami Nekem ízlik az nem biztos, hogy Neked is fog!!!
    Bár ha a Winter Time-t szereted, akkor hasonló lehet az ízlelési ízlésünk is :) Jó kóstolgatást!

    VálaszTörlés
  3. Ezek a teák mind olyan nagyon finomak :))

    VálaszTörlés
  4. Tényleg mindegyik nagyon finom, Én most csak egy sorrendet állítottam fel, hogy a dobozokban lévők az Én ízlelőbimbóim szerint hogyan következnek egymás után. De mind imádni való :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Heva, most találtam meg a blogodat, de már most tudom, hogy full egyezik az ízlésünk. Anélkül, hogy összebeszéltünk volna, évek óta nálam a favorit a Magic Moments... nem tudom megunni, reggelente egész télen ezzel kezdtem a napot! Ja, és imádom a Winter Time-t, meg a Granny's Finest-et is! Mondjuk, én nem szeretem a mézet, viszont brutál édesen szeretem a teát, ezért telenyomom sztíviával...:))) üdv: Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két hete vettem egy egész doboz Magic Moments-et, ISTENI!!!
      Örülök, hogy itt vagy és olvasod a blogomat :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...