2012. december 22., szombat

Ötletelj, és valósítsátok meg együtt

A "kettesbendejólenni" program egyik része: 
"Alkossatok valamit együtt. Találj ki egy új dolgot, amit nélküle nem tudsz megcsinálni. Mond el az ötletedet és kérd meg, hogy segítsen. Ettől fontosnak és segítőkésznek fogja magát érezni, ami csak fokozza a kötődést. Ráadásul utána a közös alkotásban együtt gyönyörködhettek."

Na ez történt, amikor kitaláltam a maradék rabichálóból, alternatív karácsonyfa készítést. Aki ismeri a rabichálót az tudja, hogy a finom női kezet nagyon megviselné a dróttal való tevékenység, ehhez bizony férfikéz kell. És meg is kaptam a kért segítséget.
A rabichálóból drótvágó fogóval vágta le a Párom a kijelölt formát, aztán összehajtogatta és rögzítette azt a kúpformát, amit megrajzoltam.
Színes égősort tekertem a kúphálóra és a horgolt virágcsodáimból akasztgattam fel rá egyszerű karácsonyi akasztóval. És ilyen lett.
Ez még csak egy teszt összeállítás, mert csak kipróbáltam, hogy milyen lesz, de még nem döntöttem el, hogy a lakás melyik helyiségébe állítom majd be. Valószínű, hogy az "Én szobámban" a hálósarkot fogja díszíteni két nap múlva.

Nekem tetszik, olyan kis hippis, és benne van a közös munkánk, és szerintem egyedi is lett, plusz még teljesen SK. És majd minden reggel, ébredés után és minden este, elalvás előtt együtt nézhetjük a kis színes fényeket, és.... :)
 

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik az ötlet, hogy vonjunk be mást is az alkotásba. És a Ti közös szerzeményetek is nagyon egyedi. Imádom én is a karácsonyi fényeket. Biztos jó lesz nézegetni a hosszú, téli estéken. :) Ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...