2012. december 24., hétfő

Nyugodt karácsony

Imádom a KARÁCSONYT! 
Mondtam már?!

Az évek (évtizedek) alatt sikerült eljutni arra a szintre, hogy minden egyes pillanatát élvezem. Mindennel időben elkészülök, minden remekül sikerül, és bár fáradtan az egész napi sürgés-forgástól, de olyan jó most este 7:30-kor lehuppanni a nappali kanapéjára, körülvéve karácsonyi fényekkel és egy kicsit átgondolni az eddigi készülődést és a mai napot.

Az elmúlt hetekben mindent a tervek szerint elkészítettem: SK ajándékok, lakásdekor, bevásárlások stb.
A hétvégén minden ételt, ami a karácsonyi menühöz kellett teljesen el- vagy előkészítettem: somlói galuska, gesztenyepüré, aprósütik kész, saláták (oroszhús, hagymás-krumlis, gyümölcssali) kész, húsok bepácolva (bárány), betöltve (csirkemell aszaltszilvával), fasírthoz ledarálva (birkacomb). Ma csak levest (hagyományos húsleves) és a köretet (hagymáskrumpli) kellet megcsinálnom. A mamáktól kaptunk bejgliket (mákos, diós, lekváros) és egy kisfazék töltöttkáposztát :)
A lakásban rend van, és karácsonyi hangulat, SK ajándékok becsomagolva, csak a mosással maradtam le egy kicsit (4 adagnyi ruha maradt mára, most is megy a gép, és a Lea szobája tele van szárítóállványokkal, mert ide dugtam őket. Még jó, hogy nincs itthon.)
Napközben Youtube-s karácsonyi zenehallgatás, facebookon és sms-ben névnapi és karácsonyi köszöntések fogadása, és még Lea is küldött egy pár fotót a Közel-Keletről :), amit gyorsan letöltögettem és vittem a mamákhoz megmutatni, hogy lássák, jól van (mert nagyon aggódós nagyszülők ám). 
Délutánra a fadíszítés maradt és az 5-kor kezdődő vacsorához az asztaldíszítés, terítés és vacsora ITTHON hármasban.
Holnap-holnapután pedig rokonlátogatások, ajándékozások nagycsaládi összejövetel a mamáknál. 

Nem volt kapkodás, minden elő volt készítve, még a karácsonyi égősorhoz is vettem pótégőket 2 hete, úgyhogy azok is rendben voltak.

Évekkel ezelőtt, amikor még nem készítettem írásos terveket a "projektjeimhez", ami most a karácsony, nálunk is nagy volt a kapkodás, az idegesség. Még ezen a délelőttön rohangáltam Nyírbátorba és a zűrzavaros tömegben próbáltam beszerezni a hiányzó dolgokat. 
De ennek már vége, hála a tervezésnek, és ez így az IGAZI!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...