2012. december 12., szerda

Dinamikus nézetről egyszerűre

Elkészült az egyszerű formátum! 
A Google sablonjai között a dinamikus nézetűek tetszettek a leginkább, ezért választottam azt a blog indításánál. De sajna, bármennyire is szeretem a nem szokványos dolgokat, be kellett látnom, hogy az egyszerű sablonok kezelhetőbbek és több minden megjeleníthető rajtuk.
Most nekiültem és átalakítottam. Hasonló a színvilága a dinamikuséhoz, remélem tetszik majd ez a verzió is, és szívesen olvassátok az irományaimat ezzel a nézettel is.

Búcsúkép

Egy búcsúkép printscreen-nel :( Szerettem!!!

3 megjegyzés:

  1. Nekem jobban tetszik így, örülök a váltásnak! Átláthatóbbak a cikkek, és bármennyire látványos is a "csak képes" nézet, jobban megragad egy-egy bejegyzés tartalma, ha bele lehet olvasni rákattintás nélkül. A képek így is látványosak és érvényesülnek. Remélem, megszereted majd! Üdv: Timi

    VálaszTörlés
  2. Nekem mind a kettő tetszik, de tény, hogy ezt a felületet könnyebb kezelni és jobban átláthatóbb :) Az a jó, hogy közben is tud az ember változtatni rajta, mind a modulokon, mind pedig a kinézeten :) Én sokszor változtattam már a blogom kinézetén, most ami van, sokkal jobban tetszik, mint az eddigiek. Nem szeretnék pofátlan lenni, de olyan jó lenne, ha objektív véleményt is hallanék róla, hogy milyen. Nem zavaró-e, minden elérhető-e stb. Ha nem is itt, vagy a blogomon, de emailben is szívesen fogadom :) eletespillecukor kukac gmail pont com.
    Nagyon szépen köszönöm :)
    Heva szerintem hamar megszereted majd ezt a stílust is :))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a biztatást, rendes Tőletek! A tegnap éjszakai átformálás után most nyitottam meg először, majdnem 24 óra elteltével, és most szerintem is jobb, mint a dinamikus volt.
    Tényleg, sokkal átláthatóbb.
    Hmmm, most jót csináltam :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...