2012. november 4., vasárnap

Plusz bevétel csak magamra!

Sikerült megszereznem egy plusz bevételi forrást, amiben rendszeresen havonta tiszteletdíjat kapok négy éven keresztül (20.000 Ft/hó, már két éve kapom). 
Egy egyszeri elhatározás volt az, amikor úgy döntöttem, hogy ezt a plusz pénz csak magamra költöm. Nem megy be a családi közösbe, nincs belőle csekkbefizetés, rezsi, kajavásárlás .... semmi. Csak Én! Ez most az "ÖNZŐS KORSZAKOM" pénze. És szeretem, hogy magamra fordíthatom mindenféle lelkiismeret furdalás nélkül.
Jó dolog önállóan gazdálkodni ezzel az összeggel, mert akinek családja van az tudja, hogy a bevételek mennyi helyre oszlanak szét egy család "jólműködésénél". Vannak időszakok, amikor szinte semmit nem engedhet meg magának az ember, mert sehogyan sem éri utol magát a rendszeres bevételekkel.
Ez a plusz pénz nekem kincset ér. Lehet, hogy kevésnek tűnik, de van akinek sok. Nekem éppen elég, és hálás vagyok érte, hogy ezt megkapom havonta. Megdolgozok érte pluszban.

Különösen jó érzés tervezni, hogy mire költöm majd. Akár össze is gyűjthetem, és akkor nagyobb dolgot is vehetek, de én inkább az apróbb felhasználást szeretem. Tulajdonképpen megveszem belőle a szükséges holmikat is magamnak, és így a családi kasszából nem veszek el pénzt ezekre. Csak egy kicsit nagyobb kedvvel engedem magamnak a beszerzéseket és merészebben próbálok ki újabb termékeket is, de mindig a kereten belül maradva. Ezzel csak fokozom a jóérzések számát a hétköznapi életemben, ami további jóérzésű lehetőségeket generál előttem.

Hogy mikre költöm: parfümök, kozmetikumok, márkás fehérneműk, harisnyák, táskák, ruhatárbővítések, turkálós holmik, kiegészítők, fonalak kötéshez-horgoláshoz, hobbikellékek festéshez, gyöngyfűzéshez, lakásdekorációk, sportcuccok, "Női Nap Leával", utazós programok, éttermi vacsora a Párommal, amikor Én fizetek, online rendeléses könyvek, érdekes eszközök stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...