2012. október 13., szombat

Filmnézés-lazítás

Ritkán nézek TV-t, inkább letöltött filmek megnézésével lazítok esténként.
Nagyon rászoktam az "nCore.cc" weboldal "torrent"-es letöltéseire, mert a huszonéves gyerekeim már évek óta erről töltve nézik a jobbnál jobb filmeket. Kezdetben Ők ajánlották megnézésre azokat, amelyeket gondolták, hogy Nekem tetszenének, aztán már érdekelni kezdett a lehetőség, hogy akár Én is böngészhetek ezen a remek oldalon. Úgyhogy a lányom jelszavát használva Én is aktív töltögetője vagyok a rendszernek.
Egyszerűen SZUPER!
Legtöbbször a Port filmes adatbázisát hívom segítségül, ahol a lap alján kategorizálva vannak évszámok, díjak (stb.) szerint a filmek, így egy helyen láthatod az idei, a tavalyi és az azelőtti évek filmjeit, az Oszkár-, Golden-Globe-, Cannes-i (stb.) díjasokat és jelölteket, és mindezekről részletesen is tájékozódhatsz. Rendező, operatőr, szereplők, időtartam, rövid tartalom, kritika (stb.), sőt, még értékelési lehetősége is van a filmeknek 1-10 pont közötti skálán, így belőheted, hogy egy új film mennyire tetszett eddig a nézőknek. Én a 7-8-as pontú filmeket szeretem, de volt már, hogy tetszett egy 5,4 pontú is. 
Ez egy jól használható oldal, és tetszik benne az is, hogy a film tartalmához hasonló tartalmú filmeket, könyveket is ajánl, ami többször elvezetett már egy-egy igazán jó filmhez, amiről addig még nem is hallottam. 
Tegnap az Egek ura c. filmet néztem meg, George Clooney főszereplésével (a film értékelése a Port szerint: 7,9). Általában színészek alapján választok filmet, és az egyik kedvencem a sármos G. Clooney. Ebben a három szálon futó filmben is egy sármos egyedülálló pasit játszik, akinek sajátos életformája van. Tetszik a benne lévő szabad gondolkodású életvitel és a család, a megállapodás egymással szembe állítása. Kinek mi a fontos és ki, mit ad fel magából ezekért. 
Különösen elgondolkodtatott a filmben a Ryan (G. Clooney) hátizsákos előadásainak tartalma, ha megnézed a filmet annál a rész mondanivalójánál gondolkodj el egy kicsit, hogy milyen igaz. Egyébként a film tele van mondanivalókkal és tanulságokkal. Nálam 8 pontot kap.

Te milyen filmek nézésével tudsz ellazulni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...