2012. október 13., szombat

Blogolásról



Egy kicsit hezitálok a blogolással kapcsolatban, mert annyi minden történik az emberrel, és nem igazán tudom, hogy melyik blogírási irányt kövessem, a rendszeres, minden nap mutassak valamit, vagy az időközönkénti bejelentkező, egy-egy témát részletesen körüljárót. Ezt majd még eldöntöm.
Most még formálgatom ezt az új hobbit, próbálgatom a blogoldalam dizájnját is megtalálni, és ötleteket szerzek mások oldalairól is. 

Szeretem böngészni a blogokat, nagyon sok hasznos, és valóban használható információt lehet kiszedni az élet szinte minden területéről, és azokat mivel már van tesztelője (maga a blogger), be lehet építeni a saját hétköznapjainkba. Legyen az életmód, divat, kézimunka, sütés-főzés, sport, gyereknevelés stb.
Vannak kedvenceim is, amelyeket napi szinten megnyitok és vannak, amelyekre csak véletlenül vezet el egy másik blogban megjelölt link. Tény az, hogy szeretek nézelődni, örömmel teszem, és inspirálnak, hogy több mindent mutassak meg magamból. Azok tetszenek a legjobban, amelyek napi szinten adnak információt, ezek mögött legtöbbször már több éve blogoló, szinte főállású bloggerek állnak, akik nagy-nagy tapasztalattal reagálnak a megjegyzésekre, ami nem kis időt vesz igénybe napi szinten. 
Ilyen például: http://www.urban-eve.hu/
Kedvenceim, akik inspirálnak is:
Kukkants be Te is hozzájuk, Neked is fognak tetszeni.

3 megjegyzés:

  1. Tegnap írtam kommentet, de úgy fest, elnyelte az éter... De nem adom fel, mert tudatnom kell veled, hogy mennyire jólesik, hogy bekerülhettem az inspiráló blogjaid listájára.
    Ha ez megnyugtat, én például közel sem vagyok főállású blogger - teljes munkaidős állás és levelező tagozatos főiskola mellett kezdtem el a blogot, és záros határidőn belül előttem áll egy esküvő megszervezése és egy diploma megszerzése. Ezért én mindenek előtt úgy igyekeztem belőni a bejegyzéseim gyakoriságát és jellegét mindjárt az elején, hogy később is tartható legyen. Nem hagyom, hogy elragadjon a hév, ha el is lepnek az ötletek, akkor sem árasztom el a blogot bejegyzésekkel, inkább elteszem a kész cikkeimet vázlatként, ínségesebb időkre, így remélhetőleg nem okozok csalódást azoknak, akik a megszokott ritmusban várják a bejegyzéseimet. A cikkeimet esténként, hétvégenként, ebédidőben, itt-ott akadó kósza szabadidőmben vezetem, és persze mindig kéznél van egy jegyzetfüzet, hogy lefirkantsam az ötleteimet.
    Úgyhogy én nagyon bíztatlak a blogolásra. Ráadásul minden olyan forrást becsülök, ami a vidéki életet propagálja fiatalos, modern szemmel.
    Köszönöm, hogy olvasod a blogom, és remélem, a jövőben is el tudlak látni inspirációval! :)
    Üdv: Timi

    VálaszTörlés
  2. Te vagy az első, aki megjegyzést írsz, és ennek nagyon örülök. Köszönöm a bíztató szavakat, és a tervezhető ötleteket, mint oly sok irományod ezek is mutatnak egyfajta irányt, ami a hasznomra válik.

    Üdv.: Éva

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...